The perfect guy for me! - del 13

-yes I'm ok.

Justin
Nu ringer jag Steffi tänker ja det gick 5 ring signaler sen sa hon
-Yes Justin what do you want now?
-No I just miss your voice. sa jag med tårar i ögonen.
- Okay? sa hon lite kaxigt.
- Yeah, my tour starts in one week, I'm gonna miss you so much! You are my baby! Sa jag med en kärleks full röst!
Hon krossades men sa ändå:
- Justin, It's not my problem. WHat are you want me to do? frågade hon.
Jag tänkte svara, men hon avbröt och sa:
- Justin! WAIT! I've got a message! Sa hon hopp fullt i luren.
-omg sa hon och jag svara
-what is it baby?
-My dad  is at the hospital in sweden sa hon och börja gråta.
-What are you gonna do? sa jag med en orolig röst.
-I'm going to go there NOW. Skrek hon
-Okey wait I'm coming sa jag med en stresad röst.
Sen la hon på. När jag var framme i sjukhuset så var hon inte kvar hon har åkt sa jag
tyst för mig själv men sen sprang jag till bilen och sa KÖR TILL keny FLYGPLATSEN FORT.
När jag var framme så såg jag hennes flyg det var försent hon har åkt sa jag till Kenny och sat mig på marken och börja gråta. Jag fick inte äns säga hejdå till henne jag fick inte säga hur mycket jag älskar henne.
Stefanie
Gud jag fick inte äns säga hejdå till han. Jag älskar han så mycket och jag kommer sakna han as mycket tänkte
jag för mig själv. Min lilla Bieber.Om några timmar kommer mit liv vara som vanligt ingen kommer tro vad jag har gåt igenom.
Oj jag har glömt Nelly, jag får ringa henne när jag landar.
Nelly
Var är Steffi hon har inte hört av sig på länge.
Jag borde ringa Justin det gick 6 ringsignaler och sen svara han
-Hallo sa han och man hörde att han grätt.
-what is it? sa jag med en rädd röst
-Steffi sa han och avbröt sig själv med ännu mer gråt.
-WHAT IS IT JUSTIN? skrek jag
-Steffi she's gone sa han och börja gråta mer
-WHAT!! utbrast jag och trode hon var död men sen sa han
-her dad is at the hospital in sweden so she is there now sa han och ännu en snyft.
-WHAT no how can she do that to me omg sa jag och la på.
Men gud vad gör hon, hon kunde ringt iallafal men hon gjorde inte det
men jag tar ett flyg imorgon och åker hem till det vanliga livet. Kommer sakna Christian, nu när
vi är så nära varan så kommer Stefanie och förstör, hur ska jag berätta det för han nu? han kommer krossas.
Stefanie
Nu landar planet och jag känner doften av ... Sverige jag går ut och ringer Nelly det gick 2 ringsignaler
och sen sa hon
-Vart är du Steffi? sa hon med en liten skrik röst.
-I  Sverige sa jag och hon svara
-Men vet du hur mycket Justin grät i telefon han kunde inte äns prata.
-Va hur vet du sa jag och ville ha svar tillbaka fort.
-Jag ringde han för typ 4 timmar sen och han fan kunde inte prata eller andas för att han grät så mycket sa hon.
-Okej hejdå sa jag och la på.
Justin GRÄT för mig tänkte jag och hoppa upp typ 1 meter av glädje.
Jag tog en taxi hem men jag hörde inte vad chauffören sa, av all glädje sen så sa han
-Hallå!! sa han och då hörde jag och sa
-Oj förlåt hörde inte.
-Vart ska du frågade han med en irriterad röst och jag svara
-skanstull sa jag till han och han körde iväg.
När jag var framme så var det ingen hemma jag ringde mamma och hon sa
att de var på söder sjukhuset jag åkte dit och sprang till receptionen och sa Erik Millo sa jag och hon svara
-rum nummer 342 och jag sprang fram till rummet och såg mamma och tim sover på en soffa och pappa
han ligger med massa slangar på han, han var helt sönder det såg ut som om någon hade tagit en kniv  och skärt honom i bitar.
Jag gick fram till sängen och det kom några tårar som ran ner på mina kinder sen så vakna Tim och sa
-Stefanie!! och sprang fram till mig och krama mig han börja gråta och sa
-Stefanie kolla vad dom har gjort med pappa sa han och snyfta
Sen kom mamma och krama mig och hon grät med och sen efter hon gråtit sa hon
-Hur var det i Spanien? hur var det på konsären sa hon och jag börja gråta och la mit huvud på hennes axlar hon krama om mig och sa
-Gumman vad har hänt?
-Jag säger allt sen mamma sa jag och fick några tårar. Vad har hänt med pappa fråga jag.
-Han var med om en bilolycka igår sa hon med en ledsen röst.
Justin
Jag kan inte sitta hemma jag måste åka till henne. Jag tog bil nycklarna och gick till bilen. När jag var framme
På flygplatsen så sprang jag till kassan och sa
-one ticket to Sweden sa jag och hon svara
-600 dollar och jag gav henne dom fort och sprang till flyget jag han precis när jag satt mig så lyfte vi.
-Jag sov hela vägen. Vi landa nu och jag gick av tog en taxi och chafören fråga mig men jag förtod inget men jag svara
-Skanstull och han körde.
Jag plinga på men ingen värkade vara hemma så jag ringde Steffi men hon svara inte mig så jag bestämde mig att sitta och vänta på henne tills hon kommer tillbaka. Jag somnade vid dören och väktes av att Steffi sa
-Justin!! med en chokad röst och jag ställde mig upp fort och sa
-Steffi hi I have miss you och gick fram för att krama henne men hon flyta på sig och gick in i huset och stängde dören på mig hennes mamma och lille bror gick in och hennes boror kom och sa
-Wait one minute och log mot mig sen gick han in och stängde dörren och låste.
Jag vänta typ i 10 minuter sen kom hon ut
-Justin live me alone please sa hon med en grinig rösT.
-No I love you how can I live you? sa jag
-But I want you to live me how meny times do I have to tell you sa hon.
-You can tell me one hundred time I DON'T LIVE YOU  are you andurstand? sa jag men hon svara inte
så jag sa
-I love you sweetheart see you tomorroow och gick därifrån och hon titta på mig och börja gråta hennes mamma
kom ut och tog in henne hon krama sin mamma och sa
-Jag älskar han mamma
jag förstod inget men jag spella in och översätte och han sa att hon älskar mig.
YEYYYYYYY Steffi älskar mig fortfarande tänkte jag sen gick jag in  i bilen.
Stefanie
Nu vaknar jag och mamma kom in med fukost jag går fram till balkongen och ser att Justin sover i sin bil
vad söt han är, att han sover utan för mig för att han inte vill lämna mig. Jag springer ut och skriker på han
-CAN'T YOU JUST LIVE ME ALONE!!! skrek jag
-No because I love you och tog tag i min midja och han kysste mig jag ville bort men samtidigt stana jag för jag hade saknat hans romantiska läppar han drog in sin tunga i min mun jag gjorde det samma så stod vi där i typ 10 minuter sen när vi var färdiga sa ahn
-I love you your sexy girl sa han.
-And I love you Justin sa jag
så kramade vi varan och han lukta på mig och sa
-You are so sexy
-haha sa jag och kysste han igen, sen gick vi in till mig.
-___________________________________________________________________________________________
en kor del av avan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0